یک سالگیت مبارک عسل زندگی!

تولدت مبارک عزیز دلم، قشنگم، امیدم، زندگی! باورم نمی شه یک سال گذشته به این سرعت و باورم نمی شه که از داشتن یک پسر یکساله اینقدر بشه سرشار از لذت بود و طعم واقعی عشق رو چشید!

دانیالم به طرز عجیبی هر روز که می گذره بیشتر عاشق خودت، روحیاتت، رفتارت و شخصیتت می شم!! این خیلی عجیبه که بشه شخصیت یک فرد یکساله رو اینطور درک کرد و الآن خیلی خوب می تونم تصور کنم در چند سال آینده چه جور فرزندی خواهی بود، شیطون و بامحبت! زیرک و باهوش و کنجکاو مثل همیشه!

دانیال عشقم من تازه معنی دوست داشتن بی نهایت رو دارم می فهمم و محبت رو از آغوش کوچیک و دوست داشتنی و گرمت حس می کنم. عاشق وقتایی هستم که میای خودت رو می ندازی تو بغلم و دستت رو باز می کنی و خودت رو فشار می دی در آغوشم و من دوست دارم زندگی متوقف بشه برای همیشه در اون حالت!

شیرین، خواستنی، خوردنی، زندگی...

نمی دونم که چه جوری می تونم حس عشق بی انتهایی رو که به تو دارم و ازت دریافت می کنم رو منتقل کنم و نمی دونم چه جوری خدا رو شکر کنم بابت این بزرگترین نعمتی که دارم.

نمی دونم اگر این روزها و ماه ها تو نبودی، چه اتفاقی برای من و زندگیم می افتاد ولی شکی نیست که تو بهترین اتفاق زندگی من هستی...

گزارش تولد در پست های بعدی!


پ.ن: نمی دونم چرا تاریخ این مطلب شده 10 اسفند، من 12 اسفند دقیقا در روز تولد شما این رو گذاشتم!





نظرات 3 + ارسال نظر
ali چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

ax beza baba nimche , danial bozorg she ke azin jomle honaria nemifahme chizi kee persian esh nemiad bacham , ax beza baraash :D

:))))
دارم می گذارم به جان خودم، ولی تو که دیدی همه رو!!! دارم از فیس بوکش میارم اینجا فعلاً

خاله نگین پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ق.ظ

با اینکه عکسا تکراریفیس بوک هستن ولی بازم خوبم!!! خیلی خوشحالم گل پسر که مامان اینقدر به شما افتخار می کنه. ان شا الله که خدا واسه هم حفظتون کنه.

ببخشید خاله دیگه وقت نشد حجم عکس ها رو درست کنم برای اینجا هم :*

صفیه شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:24 ق.ظ

تولدت رو بازم تبریک میگم عسل خاله!‌ ایشالله تولدهای بعدیت اینقدرررررررررررررررر سرت شلوغ باشه از مهمون که تو عکسا دنبالت بگردیم! همه عزیزانت دورت باشن :X:X:X:X

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد