اسباب کشی می کنیم!

سلاااااام


چند وقت بود که به سرم زده بود که وبلاگ رو ببرم جایی با امکانات بیشتر و بهتر، با اینکه سالهاست با بلاگ اسکای کار می کنم و همیشه  راضی کننده بوده ولی امکانات دیگه بالاخره تونست من رو اغوا کنه!!!

با اینکه از روز اول اینجا نوشتم و نظرات و تاریخ ها و ساعت ها برام مهم بود ولی نوشته ها رو تاریخ ها رو تونستم منتقل کنم و به نظرم ارزشش رو داره، فکر کردم شاید اگه الآن این کار رو نکنم چند سال دیگه پشیمون بشم.


از اینجا اسباب کشی می کنم، هر کس که آدرس وبلاگ جدید رو خواست بهم بگه که با کمال میل در اختیارش بگذارم.


ممنونم از همه ی کسانی که این وبلاگ رو این مدت همراهی کردن!


خداحافظ!

نظرات 6 + ارسال نظر
gharibe پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ

salam!!koja mikhayn beriin?kolli narahat shodam:(hamishe mioomadam mikhoondam ina ro:((((

غریبه جان خب این مدت اگه با هم آشنا می شدیم شما هم میومدین به خونه ی جدید دانیال!!!

س دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ق.ظ

نخیر خیلی مشکوک شد پس برای من به ای دی که گذاشتم بفرست.بووووس

شرمنده من شما رو نمی شناسم که D:

س دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ

اهه اینجوریه ...خب من از وبلاگ سحرم 3 سال پیش می شناسمت..تازه خیلی هم بیشتر می شناسمت...تا اومدم برات نظر بزارم اوون وبت فیلتر شد!می خوای بدون اینکه بهم بگی وبلاگ پسر خوشگلتو پیدا کنم؟

[ بدون نام ] دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

راستی بالاخره اسمت سحره یا سوده السادات!خیلی دلم می خواد یه کم باهات شوخی کنم.من بچه خیلی دوست دارم.هم سن هم هستیم ولی من مجردم.این وبلاگم برای کسی پی ام کرده بودی منم اونو هک کرده بودم!وقتی ای دیش باز شد دیدمش اومدم دیدم اهه مال پسره توئه خوندمش خوشم اومد(چشمک)آشنائی کافییه؟

پیغام پایینیت رو پاک کردم چون قصد نداشتم که آدرس جدید دانیال رو اینجا بگذارم. حالا هم که آدرس جدید رو داری و چون خوشت میاد از این قائم موشک بازی ها و من اصلاً خوشم نمیاد پس شما خوندن یواشکیت رو ادامه بده و کاری نداریم با هم. فکر نکن کنجکاو شدم که کی هستی، چون از این سایه ها زیاد دیدم تو دنیای مجازی ولی همین که نوشتی که یکی رو هک کرده بودی و اینا... خوشم نیومد که بدونم کی هستی. خوش باشی!

راستی، اگه خواستی پرونده رو تکمیل کنی "ال" رو از اول سادات بردار تا درست بشه!!

آسمان سیاه است یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://danyal.ir

ولی پایداری بلاگ اسکای محشره
این را از کسی بشنو که در همه وبلاگ ها ُزمانی حضور مستمر داشته

الهه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام
من الهه هستم. راستش شما رو اصلآ نمی شناسم و کاملا تصادفی دیدم وبلاگتون رو! من یه دختر ۶ ماهه دارم و عاشقشم. ماجرای دیدن شما هم از این قرار بود که من و خانواده ی کوچکم ایران نیستیم. من دنبال کلاس شنا واسه دخترم هستم و چون ماه دیگه میریم ایران همسرم اصرار داشت که ایران هم کلاس هست و سرچ کردیم و شما رو پیدا کردیم. همسرم کلی با افتخار بهم گفت دیدی گفتم ایران هم کلاس داره؟!!! ولی من که خیلی از نوشته هاتون و عکس پسر خوشگلتون خوشم اومده بودم چند تا از پست هاتون رو خوندم و بیشتر خوشم اومد و تازه اون موقع فهمیدم شما آمریکا هستین! راستش توجه زیادی که به غذا خوردن و رشد کودکتون داشتین برام خیلی جالب بود. می دونم کاملا غریبه هستم اما اگه آدرس وبلاگ جدیدتون رو بهم بدین خیلی لطف کردین. شاید بتونیم دوستای مجازی خوبی واسه هم بشیم. من وبلاگ ندارم اما فیس بوک دارم اگه شما هم داشته باشین. اگه آدرستون رو ندادین هم باز من از اینکه یه مادر انقدر مسئول و عاشق کودکش دیدم خیلی خوشحال شدم. همیشه موفق باشین

سلام الهه جان، با چهار سال تاخیر پیغامت رو دیدم! ممنونم از لطف و محبتت! الان دختر گلت باید چهار سال و نیمه باشه! امیدوارم که سالم و سرحال باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد