هدایای تولد

اولین هدایایی که شما دریافت کردی از مامان جون و بابا جون بود که زحمت کشیدن، بعد هم که مامان الهه و بابامصطفی ما رو شمنده کردن و هدیه ی دایی حامد و خاله شیما که برای اثر دست و پای شما بود بهمون رسید و خیلی جالبه، به محض درست کردنش عکسش رو می گذارم که دایی حامد کلی سفارش عکس گرفتن از اون حالت کرده!


یه بسته ی بزرگ هم اومد در خونه که ما کلی هاج و واج مونده بودیم چیه و من همزمان هم داشتم با خاله سارا صحبت می کردم که باز کردیم دیدیم یک اسباب بازی خوشگل از طرف خاله ساراست، بعد من با کلی ذوق و جیغ دارم تشکر می کنم و خاله به من می گه بهم بگو چیه، نمی دونم کدومش بهتون رسیده!!! کدومش!؟!؟!؟ مگه چه خبره خاله!؟ خلاصه که بسته ی دوم خاله دو روز بعد اومد و خاله سارا معتقد بود که اینا هدیه ی اصلی نیستن و اصل کاری تو راهه و کلی هم با فرستاننده ی هدیه ی اصلی دعوا کرده بوده خاله که چرا برای روز تولد شما نمی دوته بسته رو به دست ما برسونه!! تازه اینا جدا از لباس ها و کتاب ها و بقیه ی چیزایی بود که خاله سارا با خودش آورده بود! واقعاً سنگ تموم می گذاره این خاله ی تک و مهربون! دانیالم می دونم که یکی از قابل اتکاترین نزدیکانت می شه این خاله ی منحصر به فرد!


بابا مصطفی هم علاوه بر زحمت های مختلفی که کشیده بودن باز اینجا چند تا اسباب بازی دیگه برای تولدتون بهتون رسوندن که دیگه حسابی کیف بکنی. جای خیلی ها خیلی خالی بود به خصوص دو تا  مامان بزرگ ها عزیز و بابابزرگ نازنین که ایشالا بتونیم تولدهای دست جمعی داشته باشیم. 

مامان الهه که طاقت نیاورده بودن و با دوستاشون یه کیک گرفته بودن و تولد از راه دور برای شما گرفته بودن!!! حتماً جای ما اونجا خالی بوده!!

بسته ی جالب دیگه که دریافت کردیم از طرف خانواده ی یکی از دوستای بابامصطفی بود که واقعاً غیر منتظره بود! یک کاپشن گرم و کلاه و لباس خوشگل که خانواده ی عمو مجید زحمت کشیدن و م خیلی هیجان زده شده بودیم.

هدیه ی غیر منتظره ی دیگه از طرف همین آپارتمان های دنییل هایتس بود!!!! دیروز یکی در زد و یک پاکت آورد گفت این طرف دفتر هستش و دیدم توش یک کارت تبریک هست و یک کارت خرید!!! اینم خیلی جالب بود برام.

این بود گزارش هدایای اولین تولد شما تا این لحظه و منتظر هدیه ی اصلی خاله سارا هستیم که در راهه و من دیگه از شرمندگی نمی دونم چه جوری تشکر کنم.

راستی پدر و مادرت رو داشتم از قلم می انداختم گلم!!!!!! ما خیلی فکر کردیم و بررسی کردیم ولی حقیقتش چیز درخوری پیدا نکردیم  بعد دیدیم الآن هم اسباب بازی های جدید زیادی سرگرمت کرده. برای همین مبلغ مورد نظرمون رو در جای امنی کنار گذاشتیم تا سن شما که بالاتر رفت چند ماهی و ما انتخاب های بیشتری داشتیم یک چیز مناسب بگیریم برات. یک راه دیگه ش هم باز کردن حساب و نگه داشتن این پول برای آینده ت بود که به نظر من این خیلی زوده و بهتره حال رو دیابیم و خوش باشی با چیزایی که می تونی باهاشون کیف کنی!


امیدوارم چیزی رو از قلم ننداخته باشم!



(عکس هدایای تولد)

نظرات 2 + ارسال نظر
خاله نگین پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ق.ظ

مبارکت باشه همشون و نوش جونت!!

مهتا جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ق.ظ

دانیال جان انشاالله به سلامتی از هدایایت استفاده کنی!!!۱

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد