اسم گذارون!

سلام عزیز دلم

ما چند روز پیش با حضور مامان لی لی و خاله سارا و بابا و مامان برات مراسم اسم گذارون داشتیم

هی اسم های مختلف پیشنهاد شد و خاله سارا هم چند تا سایت اسم رو از بالا تا پایین برامون زیر و رو کرد و اسم هاش رو خوند!

تا رسیدیم به یه اسمی که تا خاله گفت من گفتم که همیشه این اسم رو دوست داشتم ولی نمی دونم چرا این مدت اصلاْ بهش فکر نکرده بودم! بعد یکی یکی همه با این اسم خوش خوشانشون شد و خاله هم بررسی کرد دید که جز محبوب ترین اسامی سال بوده در دنیا!!!!‌


فعلاْ ما با این اسم خوشحالیم و کمتر ذهنمون مشغول اسم دیگه ایه.

خدا رو شکر خیالمون راحت شده کمابیش. ولی تا وقتی قطعی نشه که اینجا لو نمی دم

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:47 ب.ظ

salam
man begam esmet chiye ?
esme ye peyghambar !
nagi ke be man nagofti ?

آهای بابابزرگ مهربون!!!!! اول شما برین برای خودتون یه اسم پیدا کنین بعد بیاین افشاگری!!
(احمد آقا! یه کم خویشتن داری پلیزP: )

حدیث چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ق.ظ

خداروشکر...نی نی از بلاتکلیفی در اومد

خاله نگین چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ق.ظ

امیدوارم که نینی هم ازاین اسم خوشش بیاد. واسه ما که فعلا همون نی نی هستی. من اینم دوست دارم.

عمبه پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام نی نی جون!‌خدا رو شکر بلاخره این کار هم با خوبی و خوشی انجام شد!‌ما هم اینجا منتظر می مونیم تا مامان گلیت اسمت رو به ما اعلام کنه! تبریک میگم !

مامان ِ پارسا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ق.ظ

سلام عزیزم

اسم این پست رو رسما می گذاریم دل آب کنون!!!

اگه به کسی نگی من و نی نی ام و باباش هم ازین دل آب کنون ها داشتیم برای ملت

خوشحالم که تو خوبی و اسمت هرچی که باشه کلی دل و نگاه منتظر دیدنت هستنبا آغوش باز

به مامانی سلام منو برسون قشنگم

دوستتون داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد