آخرین تغییرات!

من امروز احساس می کردم که شکمم داره شروع می کنه به افتادن! یعنی زیر شکمم داره میاد پایین تر، یعنی پسر گلمون یواش یواش جاش رو میاد پایین تر میندازه...

تو ماه آخر باید این اتفاق بیوفته که ظاهراً داره می افته، جهت ثبت در تاریخ!


۲-۳ روزیه که چسبیدم به سایت "زایمان شیرین ترین سختی دنیا" مامان گل پارسا  معرفیش کرده بود بهم و من بالاخره رسیدم برم سراغش و حالا ولش نمی کنم! خیلی از خاطراتش رو برای مامان لی لی هم بلند می خونم و برای خودمون هی اظهار نظر می کنیم و امروز هم ۲-۳ تاش رو برای بابایی خوندم، جالبه به طور کلی!

نظرات 9 + ارسال نظر
فوژان چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.weblord.blogfa.com

سلام دوست عزیز
مطالب وبت واقعا جالب بود
راستی با تبادل لینک مواف هستی؟/
اگه هستی من رو با نام "مدل لباس مجلسی" لینک کن
من هم هر نامی که خواستی لینکت می کنم
منتظر هستم دوست عزیز و خوبم
آپم بیا[قلب]

zahra چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:50 ق.ظ

mibinam ke hesabi tuye jave madar shodan gharar gerefti va az rahnemudhaye madaran dige bahre migiri

زهرا جان فکر نمی کنی که دیگه بیش از ۸ ماهه بودن نی نی جان دیگه جو خودش رو ایجاد می کنه۱؟!؟! ؛)‌

مریم پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ http://ni-ni-kuchulooye-ma

سلام مامان گل
مثل اینکه نی نی جونم هم خوبه خدارو شکر
به شمارش معکوس رسیدی دیگه انشالله همه چیز خوب پیش بره تا روز موعود
مواظب نی نی گولو باش برای ماهم دعا کن این روزارو بخوبی بگذرونیم

وای مامان مریم پس اسباب کشی کرده بودی من در به در دنبالت بودم!!!
مواظب خودتون باشین شما و نی نی جانتون :-*

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااای
الهی عمع فدای دوتاییتون بشه
ولی با این همه من اعتراض دارم
خیلی هم دارم
این وبلاگ کی تاسیس گشته و ما تازه خبردار شدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به قول آقا ساسان طوفانی عصبانی: نامحرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به خاطر گل روی نی نی قربونش برم این بار رو اغمض فرمودیم
خوشحالم که همه چی خوب خوبه
مواظب خودتون باشین پلیز
اوه یادم نبود نی نی باید فارسی رو پاس بداره
بخوانید لطفا
کارمون سخت شد حسابی
شاد شاد شاد باشین
شککاتونم بلت نمی باشم

:-* :-* :-* شما اینقدر عمه ی خوب و بزرگوار و مهربون و تکی هستین که می دونیم ما رو می بخشین و درک می کنین ؛) :-* :-*
بنده به قربان اغماض شما!! ما تداوم حضور مهربون شما را خواستاریم :-* :-*

فخری پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.mohtashami.info

اصلاحیه فوری:
عمه
اغماض
شکلک ها
بچه باید زودی به اشتباهاتش اعتراف کنه

:-* :-*

حدیث شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ق.ظ

آخه بچمون ماشااله از بس باهوشه خودش می دونه کی چه کار کنه و کجا بره که مامانش خیالش راحت باشه.
در زمینه ی پرستاری من همه جوره هستم.اصلن عاشق نی نی های خیلی شر و شیطونم.

مریم یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ق.ظ http://ni-ni-kuchulooye-ma

سلام مامان گل:
گل پسر چطوره خوبه
من بجای شما استرس گرفتم راستی زایمان طبیعی انجام میدی

نجما یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.yasminagoli.blogfa.com

مواظب خودت باش عزیزم این ماه آخری خیلی حساسه ها
اون پسملی رو وقتی دنیا اومد بوس بوسی اش کن از طرف من

مامی پارسا یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ق.ظ

سلام عزیزکم،
من بعد از عمری اومدم،
دیگه نزدیکای اومدنت شدیما کوچولوی من،دیگه کم کم سنگینی ِ اساسی مامانی رو می گیره و فرشته کوچولوی ما میاد و چشمای قشنگشو باز می کنه و دل همه مونو شاد می کنه
چقده قربون خودتو مامانی قلمبه ات می رم الان،دلم ضعف کرد برای دیدنت مامان کوچولو.
فداتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد