پوشک؟ اسکی؟

من دیروز یه کار خطرناک کردم!!!!

چند تا فیلم زایمان طبیعی و سزارین دیدم!!!! مامان لی لی که رسماً داشت پس می افتاد


نمی دونم دیگه! پسر گلم ظاهراً ما راه سختی رو پیش رو داریم ولی قهرمان می شیم حتماً


بعد هم که نمی دونم چرا زودتر نگفتم که اتاق شما آماده ی پذیرایی از شماست! البته با مامان لی لی اتاقتون مشترکه و حتماً جفتتون کیف می کنین ولی از اونجایی که شما در روزهای اول خیلی شیکمو تشریف دارین، تصمیم داریم که پارکتون رو بذاریم تو اتاق خواب خودمون تا به رستورانتون نزدیک تر باشین و هی مامان لی لی رو "زا به را" (تا حالا جایی ننوشته بودم "زا به را" !!!) ‌نکنین!!!


من نمی دونستم که بدون صندلی ماشین بچه به شما اجازه ی خروج از بیمارستان نمی دن!!! بعد تازه یکی از بیمارستان باید بیاد چک کنه که حتماً‌ درست نصب شده باشه. هنوز اون رو نذاشتیم تو ماشین! بعد کالسکه ی شما هم هنوز سر هم نشده. بابایی هنوز فرصت نکرده... البته هنوز دیر هم نشده!

ساک بیمارستان هم آماده ست ولی من نمی دونستم که وسایل مادر نی نی بیشتر از خود نی نی هستش، دیروز تو یکی از سایت ها خوندم، تو ساک فقط وسایل یک آقا پسر خوش تیپ موجو می باشد


امروز صبح بحث عوض کردن پوشک بعضی از پسرهای گل بود که بابایی همیشه بهش فکر می کرد! حتی خیلی قبل تر از اینکه شما به شکم ما بیای! بابایی می خواست چندان به موضوع فکر نکنه که گفتن که پسرم به دنیا بیاد، می خوام باهاش برم اسکی!!!! منم توضیح دادم که وسطای اسکی تون هم شما مثلاً داد می زنی که "بابایییییییییی.... بابا.... (با فریاد!!!)‌ بیا بند نافم افتاد"!!!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
خاله نگین شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ

خیلی بامزه است اصلا تا حالا تصور نکرده بودم که ممکنه بند نافه کسی وسط اسکی بیفته٬ احتمالا می تونه یه فیلمه خیلی جالب واسه youtube باشهببین نی نی همه چی واسه اومدن شما آماده هستش پس زودتر زودتر بیا!!

مامی پارسا یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام نی نی گوگولی من،سلام مامانی قلمبهء جیگر که دلم یه دنیا تنگ شده برای دیدنت و نگاه کردنتخیلی وقته نیامدم و چندتایی پست رو باهم خوندم،چقده بزرگ شدیما نی نی جونم!چقده نزدیکیم به دیدن روی ماهت عزیزمپسرک منم کلی بزرگ شده و شیطون،کی بشه من و مامانیت ببینیم شماها باهم جور شدینو مشغول آتیش سوزوندنین!(آرزوهای مادرانه رو می بینی مامانی؟!!!)
مامانی توضیح ندادی که بابایی به عوض کردن علاقه دارن یا نه،مهمه ها!چون بابایی پسرک من این یک مورد رو معافی گرفته
مورد صندلی ماشین هم جالب بود،آخه ما نی نی مون رو با ساک آوردیم خونه،تو صندلی کهخوب اون اول بچه ام خیلی فسقلی بود و نمی شد بذاریمش!یعنی برای آوردنش حتما الزامیه یا نه کلا باید باشه برای بعدها؟

مامی پارسا یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:02 ق.ظ

راستی مامانی،اگه وقت و حوصله داشتی چندتا عکس از اتاق نی نی و وسایلش برامون بذار،خوشحالمون می کنی
وسایل ساک من زیاد به دردم نخورد،بیمارستان همه چی داد،اونجا چجوریه؟چیز خاصی علاوه بر اینجا باید ببری؟
شما قهرمان هستین در ضمن!
بوس

Samp یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ

Alan dayi dar khabe naz bood ke khale sara zaang zad va dayio bidar kard akhee maan omadam biron belakhare>:d< dayi shomare mobile maman oo gom karde vali>:p vali omidvare ke mano oo maman khooob bahim:p

عمبه دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ق.ظ

سلام! این حرفایی که دایی اینجا زدن چیه؟ کی اومده بیرون؟ نینی؟! نی نی جان تبریک میگم اتاقتو! ما منتظر عکسیم از : اتاق نینی مامان نی نی نی نی و ... .
این استرس عوض کردن پوشک یا نه دغدغه عوض کردن پوشک بلاخره کار دست بابای میده فکر کنم!
(تو فایر فاکس نمی تونم شکلک بذارم!!!!!!)

عمبه دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ق.ظ

ولی من هر چی هی نظر دایی جان رو می خونم هی بیشتر شک می کنم که نینی به دنیا اومده باشه! هااااااااااااااااااااا؟
نی نی؟ خودت بیا اعتراف کن! نکنه تا فیلم رو با مامان گلی نشستی دیدی هوست شده بیای بیرون؟
نکنه مامان گلی از هول فیلمه زودتر شما رو هدیه کرده به همه؟!
آخه یکی بیاد یه چیزی بگههههههههههههههه!
من منتظر و نگرانم!

مامی پارسا دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:57 ق.ظ

سلام،
من هنوز مامان نی نی رو پیدا نکردم که ازش اجازه بگیرم اما چون می بینم عمبه جون نگران هست و دایی نی نی هم یه نیمچه اعلامی کرده عرض می کنم که:
نی نی گلی ما،آقا پسر خوشگلی که همه مون منتظرش بودیم و همراه مامانی و باباییش انتظارشو می کشیدیم،
بهمون افتخار داد و فرشتهء اسمونی مون الآن تو بغل مامانیش روی زمینه
پسر ماهمون خوش اومدی
مامانی نازنین چشمت روشن،بابایی،باب بزرگا،مامان بزرگا،خاله عزیز،دایی ها،عمه و عموها،
به همتون تبریک می گم،چشم همگی تون روشن
مامان نینی دارم می میرم تا زودتر وقتش بشه و باهات حرف بزنم،فعلا تبریکات رو به بابابزرگ ابلاغ کردم
هورررراااااااااااااا!

همه خوشحالیم،همه تبریک می گن،من حسابی الان احساساتیم،
زود بیایین و شرح ماوقع رو بنویسین،
فداتون و مواظب همدیگه باشین
خدا جونم شکرت

عمبه دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:34 ق.ظ

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایا!
راست میگین؟!
مرسی مامی پارسا جون!
خیلی لطف کردین!
خیلی خوشحالم! کاش زودتر مامان گلی بیاد قصه اش و تعریف کنه برامون! خدا رو شکر. ایشالله که سلامت سلامتن هر جفتشون! خیلی خیلی خیلی خیلی ................ تبریک میگم به همه!
وااااااااااااااااااااااااااااای
نمیدونم چی بگم! خیلی خوشحالم! دوربینا رو یک کم خاموش کنین تا من حالم جا بیاد بعد باهام مصاحبه کنین! (حالا چه وقت از کار افتادن این آیکن هاست آخه؟!)
من ! من ! بغض دارم از خوشحالی! ....

khale Negin دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ق.ظ

Salam shazde pesar be in donya kheili kheili khosh umadi, rasti safar chetor bud maman Sahar aziatet nakard tu rah

مصطفی دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام ورود آقا دانیل رو به همهٔ مشتاقان تبریک میگم به سلامتی‌ و آرزوی حسن عاقبت

zahra سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ق.ظ

vay khodaye man.cheghadr surprise shodam.khosh umadi nini jun.cheshme hameye ma roshan.safar bekheyr.khosh gozasht?shadidan moshtaghe didarim.be mamane golet begu aksato baramon befreste.kheyli duset daram koochoolooye nazanin.boos boos

مریم سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ق.ظ http://ni-ni-kuchulooye-ma

نی نی جون که مامانت هنوز اسمتو لو نداده خوشبحالت اینهمه حواسشون به توئه اونجا منتظران هم زیاد پس اعلام ورود کنید دیگه
راستی بابایی رو بگو با یه دست در حال تعویض پوشک و توی دست دیگه هم کتاب ودر حال مطالعه نی نی هم در حال کارای جالب کردن به کتاب بابایی قیافه بابای دیدن داره

مریم سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ق.ظ http://ni-ni-kuchulooye-ma

نی نی خوش اومدی من اول نظر دادم بعد نظراتو خوندم فههمیدم تشریف اوردین تا مامانی فیلمو دید حالیبه حالی شد اخه مامان اون فیلم بود شما چرا جو گیر شدی منتظر تعریف مامان سحرو عکسای نی ن هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد